___Cafe-Rock___

Cafe-Rock'a Hoşgeldiniz!!
 
PortalliPortalli  AnasayfaAnasayfa  GaleriGaleri  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Giriş yapGiriş yap  

Paylaş | 
 

 en gıcık oldugunuz popcular

Aşağa gitmek 

Sizce en nefret ettiginiz popcu kim ?
a)ismail yk
38%
 38% [ 5 ]
b)hande yener
0%
 0% [ 0 ]
c)ajdar
15%
 15% [ 2 ]
d)banu alkan
15%
 15% [ 2 ]
e)yorum yaz len :D
31%
 31% [ 4 ]
Toplam Oylar : 13
 

YazarMesaj
melankolik
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 921
Yaş : 32
Nerden : mezarlık
Meslek : mezarlık bekcisi
İlgi Alanı : müzik müzik müzik (rock ve metal)
Kayıt tarihi : 15/08/07

MesajKonu: en gıcık oldugunuz popcular   Çarş. Ağus. 22, 2007 1:09 pm

illet oluyom pop diyarına merdane döverim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Umarsız
Cafe Sahibi
Cafe Sahibi
avatar

Mesaj Sayısı : 696
Nerden : *cehennemin derinliklerinden*
Kayıt tarihi : 25/07/07

MesajKonu: Geri: en gıcık oldugunuz popcular   Çarş. Ağus. 22, 2007 1:45 pm

anlamsız sözler fabrka gibi üretilirse kazanç sağlamakı için şarkılar yapılırsa olacağı bu .müzik bile deil Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://cafe-rock.realbb.net
Zeky
Sevimli Müşteri
Sevimli Müşteri
avatar

Mesaj Sayısı : 24
Yaş : 28
Nerden : antalya
Meslek : öğrenci gibi bişi
İlgi Alanı : futbol rock
Kayıt tarihi : 15/08/07

MesajKonu: Geri: en gıcık oldugunuz popcular   Çarş. Ağus. 22, 2007 4:35 pm

pop çok saçma gelio bana arklar sizce
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sabrina
Cafe Sahibi
Cafe Sahibi
avatar

Mesaj Sayısı : 2014
Yaş : 29
Nerden : *Hiç Bir Yerin Herhangi Bir Yerinden!*
Meslek : öörenci
Kayıt tarihi : 24/07/07

MesajKonu: Geri: en gıcık oldugunuz popcular   Çarş. Ağus. 22, 2007 9:31 pm

banu alkan döverim
ajdar döverim
va geri kalan herkes (popcular) döverim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://cafe-rock.realbb.net
##hAyALeT##
Cafe Sahibi
Cafe Sahibi
avatar

Mesaj Sayısı : 1167
Yaş : 29
Nerden : okyanusun altından gibi
Meslek : çook çalışmakkk pufff
İlgi Alanı : oo nedemezsinn birsürüü
Kayıt tarihi : 27/08/07

MesajKonu: Geri: en gıcık oldugunuz popcular   Cuma Ağus. 31, 2007 10:48 pm

BENCE İSMAİL YK POPÇU DEGİL ARABESK YAHU IIIIYYY TİSKİNİYORUMM ONDANN Razz
POP ORTAMI İNSANI MAFEDER YA ARKADAŞLARIM DİNLİYOR YANIMDA KIZAMIYORUMDA SAYGI DUYUYORUM FAKAT
İYİCE POPTAN NEFRET ETTİRİYOR YAHUU GINAAA GELLİİİİİOOOO dayak dayak dayak dayak
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
zipirbocuk
Sevimli Müşteri
Sevimli Müşteri
avatar

Mesaj Sayısı : 14
Yaş : 29
Kayıt tarihi : 15/08/07

MesajKonu: Geri: en gıcık oldugunuz popcular   Ptsi Eyl. 03, 2007 12:42 am

banu alkan
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sabrina
Cafe Sahibi
Cafe Sahibi
avatar

Mesaj Sayısı : 2014
Yaş : 29
Nerden : *Hiç Bir Yerin Herhangi Bir Yerinden!*
Meslek : öörenci
Kayıt tarihi : 24/07/07

MesajKonu: Geri: en gıcık oldugunuz popcular   Ptsi Eyl. 03, 2007 12:48 am

zipirbocuk demiş ki:
banu alkan

aynen şaşı helal

_________________

###Dışardaki GÜRÜLTÜYÜ duymak İsTemiyorsan Müziğin Sesini Aç!!!!!!###

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://cafe-rock.realbb.net
nötr
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 833
Kayıt tarihi : 04/09/07

MesajKonu: Geri: en gıcık oldugunuz popcular   Çarş. Eyl. 05, 2007 3:10 pm

Zeky demiş ki:
pop çok saçma gelio bana arklar sizce

ainen

burda seçmek gerekiosa ilk sırada ajdar ama dirlerini de sevmiorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
thecrawl
Sevimli Müşteri
Sevimli Müşteri
avatar

Mesaj Sayısı : 45
Yaş : 30
Nerden : istanbool
Meslek : böürenci
Kayıt tarihi : 18/09/07

MesajKonu: Geri: en gıcık oldugunuz popcular   Perş. Eyl. 20, 2007 4:07 pm

ya embesil gökhan özeni nie koymadınız ?parası bitti şarkı yazamıo filmlere sardı eşşolusu döverim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
sedaaa
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 215
Yaş : 27
Meslek : öğrenciyiz işte..
Kayıt tarihi : 24/08/07

MesajKonu: Geri: en gıcık oldugunuz popcular   C.tesi Ara. 01, 2007 3:56 pm

sezen aksu , candan ercetin , levent yüksel , zerrin özer harici bütün popçular
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
-sLipKnoT-
Sevimli Müşteri
Sevimli Müşteri
avatar

Mesaj Sayısı : 15
Yaş : 29
Nerden : dbaqır
Meslek : öörenci
Kayıt tarihi : 08/12/07

MesajKonu: Geri: en gıcık oldugunuz popcular   Ptsi Ara. 10, 2007 11:45 pm

anketi açan kardeşim;
öyLe seçenekLer bıramışsın ki baa bi düşündüm Laughing
bunLarın hepsi birbirinden beter yaff Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.gothicforum.net
nötr
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 833
Kayıt tarihi : 04/09/07

MesajKonu: Geri: en gıcık oldugunuz popcular   Cuma Ara. 14, 2007 3:28 pm

HEPSİİİİİİİİİİİİİİİİİİ
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Angel of death
Sevimli Müşteri
Sevimli Müşteri
avatar

Mesaj Sayısı : 34
Yaş : 26
Nerden : Siyah we beyazn derinlklerndn..
Meslek : öqrenci ):
Kayıt tarihi : 25/01/08

MesajKonu: Geri: en gıcık oldugunuz popcular   Paz Ocak 27, 2008 8:49 pm

phff hepsi..! dinlenilecek tarzda değiller kii Shocked
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://melancholic.forumotion.com/
Sabrina
Cafe Sahibi
Cafe Sahibi
avatar

Mesaj Sayısı : 2014
Yaş : 29
Nerden : *Hiç Bir Yerin Herhangi Bir Yerinden!*
Meslek : öörenci
Kayıt tarihi : 24/07/07

MesajKonu: Geri: en gıcık oldugunuz popcular   C.tesi Şub. 02, 2008 4:26 pm

thecrawl demiş ki:
ya embesil gökhan özeni nie koymadınız ?parası bitti şarkı yazamıo filmlere sardı eşşolusu döverim

gökhan özen kendine aşık dengesiz bi tip yaf Laughing Laughing Laughing

bi programda denk gelmişti 1-2 yıl önce evinin heryerinde kendi fotoları asılıymış böğğğ ıyyk Shocked Shocked oha oha oha oha

_________________

###Dışardaki GÜRÜLTÜYÜ duymak İsTemiyorsan Müziğin Sesini Aç!!!!!!###

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://cafe-rock.realbb.net
 
en gıcık oldugunuz popcular
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
___Cafe-Rock___ :: Eğlence :: Anket-
Buraya geçin: